1. WYJAZD ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 11.01 – 17.01.2016 (MOŻLIWE NIEWIELKIE KOREKTY DATY)
2. NA WIZYTĘ PROJEKTOWĄ MOŻE WYJECHAĆ SZEŚCIORO UCZNIÓW. ZAŁOŻENIE JEST TAKIE, ŻE JADĄ PO DWIE OSOBY NA POZIOM (CZYLI DWIE Z KL. 4, DWIE Z KL. 5 I DWIE Z KL. 6), ALE TO KOMISJA ZDECYDUJE O ZAKWALIFIKOWANIU SIĘ NA WIZYTĘ.
3. PODCZAS WYJAZDU UCZNIOWIE MIESZKAJĄ U BRYTYJSKICH RODZIN, UCZĘSZCZAJĄ NA ZAJĘCIA I WYCIECZKI, ZORGANIZOWANE PRZEZ GOSPODARZY ORAZ BIORĄ UDZIAŁ W ZAJĘCIACH PROJEKTOWYCH. TEMATEM SPOTKANIA W ANGLII JEST PERSONALIZACJA NAUCZANIA, CZYLI WYBÓR WŁASNEGO, NAJBARDZIEJ PASUJĄCEGO UCZNIOWI MODELU UCZENIA SIĘ. WYJAZD JEST FINANSOWANY W CAŁOŚCI Z PIENIĘDZY PROJEKTOWYCH – UCZNIOWIE NIE PŁACĄ.
4. ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W WYJEŹDZIE NALEŻY DO KOŃCA PAŹDZIERNIKA ZŁOŻYĆ PRACĘ PISEMNĄ U KOORDYNATORA PROJEKTU, P. MICHAŁA SZYMAŃSKIEGO. PRACA MA ODPOWIADAĆ NA NASTĘPUJĄCE PYTANIA (OBYDWA):
a) CO MOGŁOBY SPRAWIĆ, ŻE UCZYŁ(A)BYŚ
SIĘ CHĘTNIEJ? JAKIE METODY UCZENIA SIĘ NAJBARDZIEJ DO CIEBIE PRZEMAWIAJĄ
I DLACZEGO? (po polsku)
b) W JAKI SPOSÓB WYOBRAŻASZ SOBIE IDEALNĄ SZKOŁĘ? (po angielsku)
b) W JAKI SPOSÓB WYOBRAŻASZ SOBIE IDEALNĄ SZKOŁĘ? (po angielsku)
PRACE POWINNY BYĆ NAPISANE NA
KOMPUTERZE, MOGĄ BYĆ PREZENTACJĄ, BĄDŹ DŁUŻSZĄ WYPOWIEDZIĄ PISEMNĄ. OCZYWIŚCIE ILUSTRACJE MOGĄ UZUPEŁNIAĆ TEKST.
PRACE BĘDĄ OCENIANE PRZEDE WSZYSTKIM POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM, CZYLI
CHODZI TU O NIEBANALNY POMYSŁ I CIEKAWE PODEJŚCIE DO SPRAWY. W CZĘŚCI
ANGIELSKIEJ CHCIELIBYŚMY ZROZUMIEĆ TO, CO CHCECIE PRZEKAZAĆ, DLATEGO
LEPIEJ NAPISAĆ PROSTE ZDANIA O DOBRYM POMYŚLE, ZAMIAST SILIĆ SIĘ NA
UNIWERSYTECKI ELABORAT. POWODZENIA!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz